Tri načina kako izgovoriti cijenu bez nelagode

by Nela Kačmarčik-Maduna
38 views

Sve poskupilo osim vaših usluga? Već se pitate je li uopće isplativo to što radite, jer jedva pokrivate osnovne troškove. Sreća pa ste same odabrale čime se bavite, i da možete reći da ste “sama svoj šefica”. Sreća da tko možete i odlučiti da sebi date povišicu, zar ne?

Kad konačno odlučite povisiti cijene, onaj poznati glasić savjesti krene se aktivirati.

“Svi će me osuditi jer su navikli na istu cijenu već više od godinu dana.”

“Klijenti će odustati jer to mogu pronaći jeftinije ili će uraditi sami ili će reći da im ni ne treba.”

Ili možda krene vrtlog misli kako ćete izgubiti sve kupce, ostati bez prihoda, završiti neslavno, gladni, žedni, osramoćeni, osuđeni i zaboravljeni?

Kako naplatiti stvarnu vrijednost bez nelagode?

Kad pročitate edukativne tekstove, provjerite da vas je inflacija pojela za doručak, dolazi na red stvarno pitanje. Kako tu cijenu konačno komunicirati klijentima i kupcima?

Evo tih obećanih praktičnih savjeta:

Kreirajte novu ponudu sa novom cijenom. Ona će biti nova, bolja (jer ste iskusniji) i privlačnija od stare (jer imate više recenzija zadovoljnih klijenata). Staru ponudu ograničite vremenom i najavite da više neće biti u ponudi od određenog datuma.

Vjernim klijentima ponudite pretplatu. Upakirajte svoju ponudu tako da im se bolje isplati da uplate nekoliko mjeseci unaprijed – može to biti ponovljena kupnja, redovita dostava ili rezervacija termina unaprijed. Njima će biti zgodno da imaju pogodnost i “zaključanu” cijenu neko vrijeme, a vama će dati predvidive prihode.

Najavite promjenu cijene kao usklađivanje sa stopom inflacije. Provjerite zvanične izvore i izračunajte promjenu. Tako će i vaša nova cijena bolje odgovoriti uvjetima na tržištu, a kupcima će biti lakše da prihvate promjenu.

Bonus savjet: Uradite vježbu samosvjesnosti: Zapitajte se koliko ćete biti u stanju pomoći svojim klijentima, riješiti njihove probleme i učiniti njihov život boljim ako budete morali zatvoriti biznis. Kome bi koristilo da vaše usluge ili proizvoda više ne bude na tržištu? Da li bi vama bilo bolje da nastavite raditi na granici održivosti? Kakvu energiju donosite u svoj biznis i na tržište ako strahujete da nećete moći opstati?

Na kraju, ako želite da o vašim dilemama, sumnjama i pitanjima kako komunicirati o cijeni dobijete odgovore, savjete i ideje – prijavite se na BESPLATNI webinar Komunikacija o cijeni usluge. Vidimo se?

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More