Kako pobijediti strah od objavljivanja (i prestati izmišljati izlike)

by Sanja Martinović (Digisan)
92 views

Znaš onaj trenutak kad sjediš pred kompom, gledaš u Canva predložak i misliš: “Ajme, što ako netko ovo vidi?”

E pa, to je to. Dobrodošla u klub svih nas koji smo barem jednom bili paralizirani pred gumbom “Objavi”.

Sigurna sam da želiš da tvoj biznis ide naprijed, a ne da ostane samo u uskom krugu preporuka. U pravu sam? Odlično – vrijeme je da tom strahu pogledamo u oči. Pa krenimo.

1. Nije te strah objave. Strah te da te ljudi krivo ne “skopčaju”.

Ajmo realno. Strah nije tehnički – znaš kliknuti “Post”. Problem je u onome što ti mozak šapće:

Što ako ispadnem glupa?

Što ako ljudi misle da se hvalim?

Što ako nitko ne reagira?

Što ako bude loših komentara?

Odgovor: Sve je to moguće. I kaj sad? Svaki poduzetnik (pa i onaj s milijunima) je počeo s “0 lajkova”. Tvoje je da preživiš tih prvih par tjedana nelagode i kreneš dalje. Nije kraj svijeta. To je početak vidljivosti.

2. Piši kao da šalješ poruku frendici – jer realno, tvoj idealan klijent i je netko s kim bi popila kavu (ili pivu).

Umjesto da pišeš marketinške traktate, probaj rečenicu tipa:

“Ovo je za sve vas koje gledate Excel kao da je sudoku iz pakla.”

“Ako ti se zavrti u glavi kad čuješ riječ ‘algoritam’ – e, tu ja uskačem.”

Ljudi ne reagiraju na savršene rečenice. Reagiraju na žive ljude. Ti to znaš. Samo si (možda malo) zaboravila.

3. Tri objave. Kraj.

Ako ti “strategija za sadržaj” zvuči kao nešto za što ti treba pet dana i mood board (?), slobodno preskoči za sad.

Za početak ti trebaju samo TRI objave:

Tko si i kome pomažeš, ovdje nema potrebe za 20 titula :).

Jedan konkretan savjet (tipa: kako ne zvučati dosadno online).

Mini priča iz prakse ili neko pitanje (da vidiš tko te uopće prati).

Napravi ih. Stavi si ih u bilješke. I onda objavi. Bez drame. Bez čekanja na dozvolu. Samo o-b-j-a-v-i!

Bonus trik: Ako tvoji vizuali nisu dosljedni, tvoj biznis može biti shvaćen manje ozbiljno

Jedna stvar koju ne bi trebala zaboraviti kad objavljuješ je – vizualni identitet. Ako ti se boje “šibaju” kao pas i mačka, a font mijenjaš češće nego čarape, feed ti na kraju izgleda kao reality show, svaka objava nova drama. Na taj način ne odaješ ozbiljan dojam.

Ako nemaš vremena, ili ti nije jasno kako da to izvedeš, mogu ti pomoći! Nudim jednokratnu izradu vizuala u Canvi koji će biti potpuno prilagođeni tvom brandu, a ti ih možeš kasnije slobodno editirati i koristiti. Sredi feed, zaboravi na kaos i usmjeri se na komunikaciju. Ovdje pronađi više o usluzi: https://bit.ly/digisan_vizuali

Bonus misao: Ne moraš biti influencer da bi bila vidljiva

Možeš mrziti snimanje, izbjegavati TikTok i dalje biti osoba koja ima red klijentica u inboxu. Samo trebaš biti prisutna na kanalima gdje i kako ti želiš. Dosljedno.

I da, znam što misliš – “Lako tebi pričati o dosljednosti.”

E pa evo istine: Nisam ništa objavila tri mjeseca. Zašto? Jer sam imala posla preko glave, nisam imala potrebu i iskreno – nije mi se dalo. Spletom okolnosti radila sam više na tradicionalnom nego na digitalnom marketingu. 

Ali znaš kaj? Znam kako se vratiti. I znam da vidljivost nije samo dosljednost – nego i spremnost da se pojaviš kad imaš nešto za reći.

Tako da – ako si i ti u fazi “pauza”, nisi out. Samo se resetiraj i napravi sljedeći potez. Može biti sitan. Ali je tvoj.

Ako te treba pogurnuti još malo, tu sam. Slobodno mi se javi. I ne, neću ti reći “budi svoja”. Reći ću ti: Budi korisna, budi hrabra i budi online. Toliko za danas. Više o meni pronađi ovdje https://linktr.ee/digisan.hr i… Zapratimo se! 😊

……………………………………………………………………….

Moje ime je Sanja Martinović i stojim iza brenda Digisan.

Kroz edukacije i vođenje društvenih mreža pomažem poduzetnicima da se istaknu online.

Bez stresa i kompliciranja, uz praktične savjete i jednostavne trikove, pokazat ću ti kako izvući maksimum iz profila tako da ti društvene mreže postanu saveznik, a ne gnjavaža. Slobodno mi se javi, veselim ti se. sanja@digisan.hr

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More