Možda si na prvu pomislila: “Što će mi blog, pa neću ja biti tamo neka blogerica i naslikavati se za Instagram?”
Dopusti da ti odmah na početku pojasnim. Kada govorimo o blogu u poduzetničkom smislu, ne mislimo na objavljivanje recepata, priča s putovanja ili savjeta za kupnju dječje opreme. Iako, možeš i to, ako te veseli.
Ovdje prvenstveno mislimo na blog koji je inkorporiran u tvoju web stranicu. Znaš one glavne izbornike koje vidiš kad dođeš na nečiji web: Naslovnica, O meni, Proizvodi/Usluge, Kontakt i BLOG. Na taj blog mislimo. Blog kojeg ćeš puniti stručnim tekstovima iz svog biznisa. Tekstovima koji daju odgovore na pitanja tvojih klijenata, na ono što pretražuju.
7 razloga da pokreneš svoj blog
Idemo sad vidjeti zašto bi bilo super da imaš takav blog na svom webu:
1. blog pomaže da se pozicioniraš kao stručnjak na određenu temu. Pisanjem informativnih i edukativnih tekstova iz svoje niše, gradiš svoj autoritet, a time i povjerenje kod svoje publike. A tko ima povjerenje, taj ima moć da proda sve.
2. on pomaže da se postaviš kao lider u industriji, kao i da brendiraš sebe ili svoju firmu/obrt.
3. blog dovodi veći broja posjetitelja na web stranicu, a to znači i veći broj klijenata koji mogu kupiti tvoje proizvode/usluge
4. na blog dolaze ljudi putem pretraživača poput Google-a, što znači da na tvoj web dolaze ljudi koji su već zainteresirani za ono čime se baviš. I traže od tebe “sljedeći logičan korak” tj. da im ti svojim proizvodom ili uslugom riješiš njihov problem ili doneseš u život neko novo iskustvo.
5. blog omogućava da si prisutna i onda kada to zaista nisi. Tekstovi na blogu donosit će vrijednost čitateljima iznova i iznova sve dok tekst postoji. Zapravo, njegova najveća vrijednost će se vidjeti baš kroz protek nekog određenog vremena. Neće nestati brzinom svjetlosti, niti pasti u drugi plan kao post na društvenim mrežama. Svaki puta kada čitatelji pretražuju neke pojmove, tvoj blog će dati odgovor na to pitanje. I s vremenom će dovoditi sve više novih ljudi na tvoj blog/web, a onda i u tvoj biznis. Čak i onda kada ti spavaš, odeš na produženi vikend ili si doma s djetetom koje je bolesno.
6. blog pomaže da povećaš vidljivost svoje web stranice, a time i svoje firme/obrta. Naime, tekstovi s bloga pojavljuju se na tražilicama kao što su Google, Yahoo ili Bing. A to znači, da ako je tekst dobro optimiziran za tražilice (tzv. SEO), tvoji tekstovi će se rangirati prema vrhu rezultata pretraživanja. A to donosi veću vidljivost tvog bloga/weba, tj. više ljudi može saznati za tebe i tvoj biznis. A tko to ne želi? Na kraju, pitaj samu sebe, kada te interesira neka tebi važna stvar, npr. radno vrijeme dućana, recept za brzi kolač od čokolade ili koliko iznosi porodiljna naknada… hoćeš li te pojmove upisivati u Google ili na društvenim mrežama? I hoćeš li kliknuti na rezultat koji je na prvoj ili petoj stranici Google-a?
7. više slobode i kontrole: blog je u tvom vlasništvu i ne može nestati preko noći (npr. poput IG-a i FB-a koji padnu s vremena na vrijeme ili zablokiraju u trenutku lansiranja usluge). Ne ovisiš o ničijem algoritmu, nego radom na svom sadržaju pokazuješ tražilicama o čemu se radi na tvom blogu, npr. zašto bi Google trebao izbacivati baš tvoju stranicu kada netko pretražuje neki pojam poput “coach za skaliranje biznisa”. Također, tvoj blog nitko neće ukinuti preko noći ili ti zabraniti njegovo korištenje, zato što te netko lažno prijavio da radiš xy stvari. Imati svoj blog je i prednost i potreba.
Stoga, reci mi, imaš li blog na svom webu? Imaš li web? Ako nemaš, a želiš da tvoj biznis raste zahvaljujući tekstovima koji rade za tebe 24/7, pogledaj Rast biznisa kroz pisanje bloga. Rado ću pomoći da se riječ o tvom biznisu pročuje. Jer svrha mog biznisa je rast tvog biznisa.
P.S. ako već pišeš za svoj blog/web, ali želiš da ti tekstovi budu SEO friendly: prijavi se na newsletter i besplatno preuzmi SEO check-listu uz pomoć koje će svaki tvoj tekst biti optimiziran za tražilice.