Tvoje ambicije početkom godine sigurno su još velike i osjećaš da si spremna da ostvariš sve one najljepše želje. Međutim, inbox je još uvijek prazan, i pitaš se otkud dolaze nove narudžbe.
Kako do novih kupaca i više narudžbi?
Uživaš u svom poslu, i svaki dan u ogledalu čestitaš samoj sebi da si postala šefica svog svemira. Konačno imaš samopouzdanje, dokazala si i sebi i drugima da znaš svoj posao i vrijeme je da i financije to potvrde.
Kad imaš dobru ponudu (ono što stručnjaci zovu product-market fit, ako trebaš proguglati), evo i pitanja koja sebi trebaš postaviti da ukloniš najčešće prepreke privlačenju novih klijenata.
Kako da ukloniš prepreke do novih kupaca i klijenata?
Redosljed nije posebno bitan, i nema točnih odgovora.
- Znaš li precizno s kim komuniciraš? Prepoznaju li tvoji potencijalni klijenti sebe u tvojim riječima? Možeš li bolje opisati tko su, kako se osjećaju, kad im trebaš i kako im možeš biti korisna?
- Slijede li oni tvoju logiku? Vjeruju li da mogu postići to što im obećavaš? Možeš li to dodatno pojasniti, dokazati ili pokazati?
- Da li ti vjeruju? Jesi li autoritet u njihovim očima? Možeš li to provjeriti?
- Jesi li (pre)često mijenjala fokus, djelatnost i nišu? Koliko si dosljedna u objavama na društvenim mrežama? Možeš li pisati, pričati i objavljivati češće?
- Jesi li komunikaciju, promociju i prodaju prepustila nekome drugom? Koliko si ZAPRAVO udaljena od ljudi koje želiš privući? Imaš li načina da se bolje s njima upoznaš i povežeš?
- Da li si možda pokušala kopirati nekoga? Koliko hrabrosti i autentičnosti sebi dopuštaš? Možeš li biti još više svoja i originalna?
- Jesu li ti novi klijenti zaista prioritet? Imaš vi previše različitih identiteta, poruka i ponuda? Možeš li provjeriti da li te razumiju na pravi način?
- Slušaš li svoje potencijalne klijente? Znaš li što im treba, što žele, čega se plaše? Mogu li oni tebe pitati što ih zanima?
- Da nisi možda suviše oprezna u komunikaciji? Jesi li više zabrinuta zbog mogućih negativnih komentara pa oklijevaš biti vidljiva i prisutna tako gdje te novi klijenti mogu naći?
- Patiš li možda od “prokletstva znanja”? Misliš li da nemaš više što pojasniti? Jesi li zaboravila kako je bilo kad nisi znala sve što sad znaš? Možeš li svojim potencijalnim klijentima još bolje pojasniti kako im možeš biti korisna?
Na kraju, sva pitanja trebala bi pomoći da što bolje komuniciras sa potencijalnim novim klijentima.
Čak i ako znaš što bi se trebalo, možda ti nedostaje malo motivacije da u pravom trenutku napraviš pravu odluku? Ako ti za dolučivanje treba pomoć, javi se na besplatne radionice koje u 2024 radim jednom mjesečno, u zgodnim datumima koje je lako zapamtiti.
Vidimo se!