Često od raznih mentora slušamo o ciljevima u našem poslovanju i stvarima koje ‘trebamo’ činiti da bismo stvorili uspjeh u community marketingu…
Ali što je sa stvarima koje NE SMIJEMO?
Odgovor je ovo: Ne radi se samo o odluci što ćete raditi u poslu koji stvara uspjeh, već i o odluci što ćete ostaviti iza sebe. Želim s vama podijeliti četiri uobičajene pogreške koje vidim da moji klijenti čine u svom poslu i koje treba zaustaviti ako želite ubrzati rast i rezultate kroz marketing.
I preporučujem vam da ih sve izbjegavate…
IZBJEGAVAJTE.
Prvo: pokušavate biti posvuda
Znate li da ako samostalno uz svoj primarni posao vodite marketing (npr. društvenih mreža) to dovodi do ne kvalitete. Isto umanjuje vašu sposobnost da uistinu ostanete dosljedni i služite svojoj zajednici svim srcem (bez marketinškog izgaranja).
UMJESTO TOGA?
Započnite s jednom do dvije platforme za marketinške sadržaje (Facebook ili Instagram) i izgradite pomoću njih i osobnu newsletter listu (potencijalni kupci/klijenti). A kad to savladate, svoju pametnu glavu možete staviti i na druge društvene mreže!
IZBJEGAVAJTE.
Drugo: trudite se biti na društvenim mrežama za svakoga
Znate li da kada razgovarate sa svima, kada pokušavate u svojim objavama na društvenim mrežama poslati poruke za svakoga, da se zapravo ne obraćate nikome? A vaše kampanja na društvenim mrežama nikada ne dosegnu razinu jasnoće “ovo je upravo za mene”. Ta ista ostaje zaglavljena u zemlji “samo još jedne u nizu objava”.
UMJESTO TOGA?
Budite precizni. Pronađite svoju nišu. Razgovarajte s jasnom ciljanom grupom ljudi. Zalažite se za nešto. Budite autentični. Otkrijte svoje razlike. Te specifične stvari su vaše super moći.
IZBJEGAVAJTE.
Treće: trudite se da sve bude savršeno
Upravo čekanje da sve bude “savršeno” jako sputava vaš marketinški napredak. Kroz godine vođenja brojnih društvenih mreža naučila sam da nesavršena radnja pobjeđuje nedjelovanje ili nikakvu radnju baš svaki put.
UMJESTO TOGA?
Taj jedan klimavi korak naprijed je bolji nego da zaglavite mirno. Uvijek budite najbolji što možete biti. Pokažite sebe i svoju tvrtku, proizvod ili uslugu na najbolji mogući način koji možete poslužiti pratiteljima na društvenim mrežama. I dajte sve od sebe. Ali nemojte dopustiti da vas ta ograničavajuća uvjerenja i Vaše osobne sumnje paraliziraju u napretku.
IZBJEGAVAJTE.
Četvrto: pokušavate sve učiniti sami
Potreba za samostalnim radom svog posla je apsolutno normalna. To sam radila i ja! Ali važno je zapamtiti da samostalan rad NE znači da morate ići potpuno sami!
UMJESTO TOGA?
Potražite stvari koje vam mogu pomoći. Prečace koji vam mogu uštedjeti vrijeme. Strategije ili vještine koje možete naučiti kako ne biste ponovno izumili ‘kotač’. Podrška je ključ koji može olakšati stvari i omogućiti vam da svoje vrijeme posvetite negdje drugdje.
Ako se nalazite u bilo kojoj od ovih tvrdnji za izbjegavanje (eto, za mene je najveći izazov bio izbjegavati četvrto, dok nisam postavila gore navedeni pomak u razmišljanju), pročitajte još jednom što možete učiniti da zaustavite kočenja u vašoj marketinškoj strategiji za društvene mreže.