Deset prepreka koje vas dijele od novih klijenata (i kako ih ukloniti)

by Nela Kačmarčik-Maduna
1.5K views

Vaše ambicije pojačane novogodišnjim odlukama sigurno su još velike i osjećate da ste spremni ostvariti sve one najljepše želje. Uskoro će i proljeće, ali vaš inbox je još uvijek poluprazan, i pitate se otkud će doći nove narudžbe.

Kako do novih kupaca i više narudžbi?

Uživate u svom poslu, i svaki dan čestitate samoj sebi da ste postale šefice svog svemira i vlasnice svog vremena. Konačno imate samopouzdanje, dokazale ste i sebi i drugima da znate svoj posao i vrijeme je da i financije to potvrde. 

Kad imate neodoljivu ponudu (ono što stručnjaci zovu product-market fit, ako trebate proguglati), evo i pitanja koja sebi trebate postaviti da uklonite najčešće prepreke u privlačenju novih klijenata.

Kako da uklonite prepreke do novih kupaca i klijenata?

Redosljed nije posebno bitan, i nema točnih odgovora. 

  1. Znate li precizno s kim komunicirate? Prepoznaju li vaši potencijalni klijenti sebe u vašim riječima? Možete li bolje opisati tko su, kako se osjećaju, kad im trebate i kako im možete biti korisni?
  2. Slijede li oni vašu logiku? Vjeruju li da mogu postići to što im obećavate? Možete li to dodatno pojasniti, dokazati ili pokazati?
  3. Da li vam vjeruju? Jeste li autoritet u njihovim očima? Možete li to provjeriti?
  4. Jeste li (pre)često mijenjali fokus, djelatnost i nišu? Koliko ste dosljedni u objavama na društvenim mrežama? Možete li pisati, pričati i objavljivati češće?
  5. Jeste li komunikaciju, promociju i prodaju prepustili nekome drugom? Koliko ste ZAPRAVO udaljeni od ljudi koje želite privući? Imate li načina da se bolje s njima upoznate i povežete?
  6. Da li ste možda pokušali kopirati nekoga? Koliko hrabrosti i autentičnosti sebi dopuštate? Možete li biti još više svoji i originalni?
  7. Jesu li vam novi klijenti zaista prioritet? Imate li previše različitih identiteta, poruka i ponuda? Možete li provjeriti da li vas razumiju na pravi način?
  8. Slušate li svoje potencijalne klijente? Znate li što im treba, što žele, čega se plaše? Mogu li oni vas pitati što ih zanima?
  9. Da niste možda suviše oprezni u komunikaciji? Jeste li više zabrinuti zbog mogućih negativnih komentara pa oklijevate biti vidljivi i prisutni tako gdje vas novi klijenti mogu pronaći?
  10. Patite li možda od “prokletstva znanja”? Mislite li da nemate više što pojasniti? Jeste li zaboravili kako je bilo kad niste znali sve što sad znate? Možete li svojim potencijalnim klijentima još bolje (ili još jednom) pojasniti kako im možete biti korisni?

Na kraju, sva pitanja trebala bi pomoći da što bolje komunicirate sa potencijalnim novim klijentima.

Čak i ako znate što bi sve trebalo, možda vam nedostaje malo motivacije da u pravom trenutku napravite prave odluke? Ako vam za privlačenje novih klijenata treba pomoć, javite se na webinar/radionicu Kako do novih klijenata ili potražite drugu edukaciju koja će vam sigurno pomoći.

Vidimo se!

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More