Brend Indestructible na domaćoj je modnoj sceni prisutan već 7 godina, a drugo je ime za održivost, eleganciju te autentičnu i personaliziranu modu. Kroz modu koja se prilagođava i kroji po tijelu, a ne tijelu koje se prilagođava modi te popularne radionice iz područja mode i stila u Concept Roomu – Indestructible je osvojio srca brojnih žena, a 2025. godina je pravo vrijeme da u velikom stilu proslave i svoj female only brend, ali i sve žene koje vole i nose Indestructible.
“Htjela sam modno slavlje koje nije tipična modna revija. Naglasak je od starta trebao biti na ženama koje su moji kupci, na njihovim stilovima, tijelima i pobjedama. Htjela sam “živu modu”, tijela. Da ta ženska neuništiva snaga bude u prvom planu.” – ističe Anđelka Valentić, vlasnica i zaštitno lice svog brenda s kojom se, kroz priče na društvenim mrežama, poistovjećuju mnogi.
“Tako sam stigla do Dana neuništivih žena, 3. travnja 2025., u Oris kući arhitekture. U planu je izložba soft boudoir fotografija iz oka Ane Šole Ivančić gdje će glavna lica postati moje drage klijentice i njihove neuništive priče. Ovaj događaj nije samo izložba – ovo je prostor gdje moda susreće priče, gdje tijelo postaje platno, a stil alat za izražavanje slobode. Prostor gdje slavimo sve žene, u svim njihovim oblicima i fazama života.” – kaže Anđelka te dodaje da je moda za nju alat s kojim priča životnu priču, a ne trend. Istu filozofiju njeguju i njeni kupci koji žele i traže modele koje će voljeti i nositi godinama.
“Vjerujem da svaka žena, bez obzira na godine, konfekcijski broj ili životne izazove, može izgledati i osjećati se dobro – jer ljepota nije samo ono što nosimo, već kako se nosimo. Ovaj događaj nastao je iz mog dubokog uvjerenja da moda i stil imaju moć povezati nas sa sobom i drugima, da oslobode naš unutarnji glas i istaknu ono što nas čini neuništivima. Indestructible želi inspirirati da prihvatite svoje tijelo, svoj stil i svoju priču – jer svaka žena zaslužuje da bude viđena, snažna i autentična.” – ističe vlasnica.
Ovu snažnu žensku priču medijski pokriva jedan od najpoznatijih hrvatskih ženskih portala – Femina.hr – koji je tijekom svoga postojanja na medijskoj sceni (a to je više od 15 godina), uvijek podupirao moćne projekte upravo poput ovoga, u kojem se fokus stavlja na žensko poduzetništvo, stvaralaštvo i osnaženje. “Istog trena kada mi je Anđelka prezentirala svoju viziju, znala sam da je njen Dan neuništivih žena projekt koji čini razliku, koji će biti prepoznat i koji će, vjerujem, trajno kroz godine, mijenjati i ojačavati žensko poduzetništvo i ženski poslovni networking u Hrvatskoj.” – ističe vlasnica portala Femina.hr, urednica i novinarka Zora Bjelousov.
“Već s prvim najavama događaja primila sam vrlo pozitivne reakcije na ovu priču te sam zahvalna na svakom sponzoru i medijskom partneru koji je event podržao i prepoznao. U današnjem svijetu toliko je prilika za poslovno povezivanje, zaista sam počašćena što su brojni u ženskoj snazi vidjeli priliku za povezivanje. Ako će nas ta ideja okupljati – svijet će biti ljepše mjesto u 2025. godini.” – kaže nam Anđelka, a projekt su podržali i prepoznali mnogi sponzori: Jadran čarape, DermaCare, Jane Iredale, Studio CroBrand, Hada Labo, Lyyke, Contenta, Gušt Beauty Boutique, LENS centar i Al Kaprone.