Izložba fotografija i poslovna konferencija – “Dan neuništivih žena”

by PR tekst
87 views

“Živa moda na stvarnim ženama”

Kada govorimo o modnim brendovima i prezentacijama njihovih kolekcija, prva misao možda odlazi na manekenke i sjedeća mjesta na modnim revijama. Međutim, jedan hrvatski brend odlučio se na posve drugačiju vrstu prezentacije vlastite odjeće – rušeći tabue, na stvarnim ženama i njihovim stvarnim tijelima. Nema prvih redova, a nema ni revije. Umjesto toga modnu priču ispričali su kroz soft boudoir fotografije.

A u prvi plan stavili su – svoje stvarne kupce u ulogama modela. S misijom – ljubavi i prihvaćanja za sve vrste i oblike tijela, za svaku životnu dob i ženu koja se izražava odjećom te ne pokorava trendovima.

“Indestructible je “živa moda” od svog prvog dana. Mi radimo personaliziranu modu – krojimo po tijelima naših kupaca. Pa mi tipično modno slavlje i nije imalo smisla. Naglasak je od starta trebao biti na ženama koje su moji kupci, na njihovim stilovima, tijelima i pobjedama. Da ta ženska neuništiva snaga bude u prvom planu.” ističe Anđelka Valentić, vlasnica i zaštitno lice svog brenda s kojom se, kroz priče na društvenim mrežama, poistovjećuju mnogi. Brend Indestructible na domaćoj je modnoj sceni prisutan već 7 godina, a drugo je ime za održivost, eleganciju te autentičnu i personaliziranu modu. Kroz modu koja se prilagođava i kroji po tijelu, a ne tijelu koje se prilagođava modi te popularne radionice iz područja mode i stila u Concept Roomu – Indestructible je osvojio srca brojnih žena, a 2025. godina je pravo vrijeme da u velikom stilu proslave i svoj female only brend, ali i sve žene koje vole i nose Indestructible.

“Svaki dan u svom concept roomu susrećem stvarne žene – njihove brige, njihove priče, njihove pobjede. Gledam kako traju u vremenu, gledam kako se nose s izazovima. Proučavam kako su neuništive.  I stigla sam skupa s njima do Dana neuništivih žena, 3. travnja 2025.,  u Oris kući arhitekture. U planu je izložba soft boudoir fotografija iz oka Ane Šole Ivančić. Žene u svojim neuništivim tijelima nose neuništivu odjeću. Ovaj događaj nije samo izložba – ovo je prostor gdje moda susreće priče, gdje tijelo postaje platno, a stil alat za izražavanje slobode. Prostor gdje slavimo sve žene, u svim njihovim oblicima i fazama života.” – kaže Anđelka te dodaje da je moda za nju alat s kojim priča životnu priču, a ne trend. Istu filozofiju njeguju i njeni kupci koji žele i traže modele koje će voljeti i nositi godinama.

“Vjerujem da svaka žena, bez obzira na godine, konfekcijski broj ili životne izazove, može izgledati i osjećati se dobro – jer ljepota nije samo ono što nosimo, već kako se nosimo. Ovaj događaj nastao je iz mog dubokog uvjerenja da moda i stil imaju moć povezati nas sa sobom i drugima, da oslobode naš unutarnji glas i istaknu ono što nas čini neuništivima. Indestructible želi inspirirati da prihvatite svoje tijelo, svoj stil i svoju priču – jer svaka žena zaslužuje da bude viđena, snažna i autentična.” – ističe vlasnica.

“Čim sam krenula pričati o događaju glasno, brojne žene (većinom) pridružile su mi se s različitim oblicima podrške. Vidim da priča dira, a zahvalna sam na svakom sponzoru i medijskom partneru koji je event podržao i prepoznao. U današnjem svijetu toliko je prilika za poslovno povezivanje, zaista sam počašćena što su brojni u ženskoj snazi vidjeli priliku za povezivanje. Ako će nas ta ideja okupljati – svijet će biti ljepše mjesto u 2025. godini.” – kaže nam Anđelka, a projekt su podržali i prepoznali mnogi sponzori: Jadran čarape, DermaCare, Jane Iredale, Studio CroBrand, Subrosa, Hada Labo, Lykke, Contenta Ana Marić, Gušt Beauty Boutique, LENS centar, Al Kaprone, Ana Butara, Maja Butorac, AK Flowers, Oksana biznis sa svrhom, Greenliving, Sreća na kvadrat, Blažena Roth, Kokobee, Poppy Lab, Four Wheel coffe, Hawe, Lunasoft.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More