Osnivačica Eventmap.hr Ivana Gracin: Želim stvoriti zajednicu koja kreira i posjećuje događaje

by Vaše Priče
144 views

Ja sam Ivana Gracin, imam 35 godina i dolazim iz Osijeka. Pokreće me lijepo vrijeme i ideje zbog kojih osjećam onaj boom iznutra. Dan mi uvijek popravi trening, šetnja sa psom i razgovor sa osobom koja me razumije. Volim mooving, putovanja i rad sa ljudima.
Moja ljubav prema pokretu dovela me do struke koju obožavam – fizioterapija. Ispunjava me osmijeh klijenta/klijentice i feedback koji dobijem nakon završetka sata. Želja za radom u prevenciji me odvela prema pilatesu jer sam u njemu osjetila najbolji mogući alat upravo za taj način rada. Tako da već 10 godina vodim treninge pilatesa. Moje klijentice su uglavnom žene, iako sam imala i muških
klijenata. Lockdown uzrokovan koronom i majčinstvo me navelo da se okušam u svom hobiju – kreiranje digitalnog sadržaja. Zbog osjećaja needuciranosti i nekompetentnosti u odnosu na ljude koji su taj posao školovali, upisala sam i završila mikrokvalifikaciju na Vernu.

Kako si otkrila svoju strast prema kreiranju sadržaja za društvene mreže i kako se ta uloga razvijala kroz godine?

U početku je to baš bila zezancija, igra i bezbrižnost (kao što i jest bio Instagram i Facebook na svojim samim počecima). Nisam planirala od toga zarađivati niti živjeti, pa sam sa tom neopterećenošću kreirala sadržaj koji je prije svega bio iskren. Kako je suprug Marko zaljubljenik u fotografiju, tako smo na svojim putovanjima pokušavali stvoriti što ljepše uspomene. Tu smo se zajedno inspirirali i motivirali, a anegdota nije nedostajalo, tako da smo i taj dio dijelili – jer na kraju krajeva, to sve jest život. Malo po malo stekli smo i publiku koja je dobro na naš sadržaj reagirala i tu su se počeli javljati partneri. Njih smo birali po instinktu i iskrenosti jer smo jedino tako mogli što autentičnije iznijeti i stvoriti sadržaj. To su prepoznale i moje dvije poznanice koje su me za vrijeme lockdowna zamolile za pomoć. Volim izazove, tako da sam poslove prihvatila. Sve se dogodilo spontano i prirodno, a tu se ja zapravo osjećam najugodnije.

Kako uspijevaš balansirati između fizioterapije, pilatesa, joge i digitalnog marketinga – postoje li sličnosti u tim poslovima?

Postoji jedna velika stvar koja je presjek i velika stavka svakog od poslova, a to je – kreativnost. Od malena sam voljela sve aktivnosti koje traže kreativnost i u svakoj sam plivala, našla misao vodilju, tražila svoju nišu i išla srcem. Digitalni marketing je čudo jer je toliko mogućnosti, alata, načina izražavanja da se zaista svatko može pronaći. I u digitalno doba je jednostavno potreban. Potreban je u velikoj većini poslova, a izvrstan je alat za prezentaciju i privlačenje novih klijenata/klijentica. Osim što ga mogu raditi zasebno, tj. za nekoga tko je iz drugih struka i poslova, koristi mi i u području mog primarnog posla, tako da mi je on izvrsna dopuna – radila za nekog ili za sebe, zaista je od velike koristi. Kako je u tom poslu jako puno podataka, interakcija i distrakcija, tako me odlazak na pilates vraća u ravnotežu. Tamo imam mir, fokus i rad sa ljudima uživo. Te dvije krajnosti se zapravo savršeno nadopunjuju i od svake uzimam ono što me najviše ispunjava.

Što te inspiriralo da pokreneš Eventmap.hr i kakvu promjenu želiš postići ovom platformom?

Često mi se znalo dogoditi da neki zanimljiv event prođe i ja tek naknadno vidim što je bilo. Prošle godine, sjećam se dobro, bio je svibanj, subota, sunce vani, a mi nismo znali gdje bismo mogli otići. Prošao je ručak, uzela sam mobitel i vidjela da je prijepodne bio prezanimljiv event. “Pa gdje je ovo bilo objavljeno? Zašto nitko ne napravi neko mjesto gdje će biti svi eventi, bez drugih objava, oglasa i svega što zagušuje? Kako to da to već ne postoji?” Bila su to pitanja koja sam izgovarala naglas, šetajući po stanu, onako poljuta, a Marko me samo slušao. U jednom trenutku sam zastala, pogledala u Marka i rekla “Šta misliš da mi probamo napraviti takvu jednu platformu? Nešto kao mapa sa eventima oko tebe. Neki
Eventmap?” On je samo rekao “Može.” I to je bilo to. Skuhali smo kavu, počeli istraživati da vidimo ima li nešto slično, a nakon toga krenuli u razradu. Moj glavni cilj je stvoriti zajednicu ljudi koji vole kreirati i posjećivati događaje. Voljela bih da platforma služi svima, i velikima i malima, te da pruža svima mogućnost besplatnog oglašavanja, vidljivosti i dolaska do nove publike. Taj dio objavljivanja eventa na platformi će zauvijek ostati besplatan jer smatram da svi trebaju imati priliku biti vidljivi.

Kako vidiš budućnost Eventmap.hr i koje su ti ambicije s tom platformom?

Uh, puno toga imam zapisano, ali razrađujemo korak po korak jer želimo vidjeti kako ljudi reagiraju na svaku promjenu i nadogradnju. Ono što također slušamo su kreatori i njihov feedback jer želimo da platforma prije svega služi ljudima koji ju zaista i koriste. Ja vjerujem i nadam se da će u bližoj budućnosti sama platforma postati mobilna aplikacija na kojoj će ljudi moći pretraživati i spremati događaje na svoj profil, na kojem će na kraju godine dobiti lijepi presjek svih događaja koji su upotpunili njihovo slobodno vrijeme te stvoriti sliku o tome koliko zapravo svoje slobodno vrijeme kvalitetno koriste. A iz perspektive kreatora, da će moći komunicirati sa svojom publikom, te da ćemo napraviti jedan dio na platformi na kojemu će kreatori moći izmjenjivati iskustva, stvarati poznanstva, a iz tih poznanstava stvarati neke nove događaje koje ćemo svi skupa moći posjetiti. Često se teško odvažiš sam nešto napraviti, pogotovo ako si one man band i ako si na početku, ali ako se okružiš sličnima i zajedno usmjerite energiju prema nečemu – e onda se događaju predivne stvari!

Koji su najveći izazovi s kojima si se susrela u poduzetništvu i kako si ih
prevladala?

Mislim da se najviše ponavljalo ono pitanje “Jel moram baš sve sama? Što ako mi se nešto dogodi?” i tu su se znale javljati krize jer se nisam znala isključiti, niti reći “NE” na puno toga. Ali sve je to jako dobro iskustvo za koje vjerujem da me izgradilo jako dobro za sve kako se postavim danas. Imam naravno i krize
inspiracije, volje, discipline, ali iz toga na kraju krajeva svi isplivamo na ovaj ili onaj način. Mislim da ako pametno biramo svoje klijente (ponajviše mislim da te klijent razumije) da i taj dio puno lakše podnosimo i mi i oni. Jako mi puno pomogne razgovor sa drugim poduzetnicama, pogotovo onima koje
imaju slične druge životne uloge.

Kako izgleda tvoj radni dan kada kombiniraš toliko različitih uloga?

Obično si rasporedim po danima kako koja uloga više prevladava – ako taj dan imam pilates, posvetim se više tome, a ove druge dane marketingu. Prije sam pokušala zgurati sve u jedan dan i posvetiti svakoj ulozi određeni dio vremena, ali to jednostavno ne ide.
Trudim se, u dane veće inspiracije i elana, odraditi što više tako da me one dane, kada to nije tako i treba mi samo da sam na autopilotu, nemam grižnju savjesti u tolikoj mjeri. Obzirom na majčinstvo, ti dani znaju često biti zapravo totalno nepredvidivi pa sam sama sebi rekla da je ok ako odradim u danu barem 50% zadanog. Tako se osjećam mirnije i bolje, pa obično na kraju dana dovršim još dio zadanog.

Koji je tvoj najvažniji savjet za ljude koji žele pokrenuti vlastiti biznis, ali se boje promjene?

Probajte sjesti sami sa sobom u neko mirno doba dana ili noći. U toj tišini ćete najbolje čuti svoj unutarnji glas. Meni jako puno pomogne zapisivanje tih misli i raspisivanje mogućnosti, pa bih to savjetovala i onima kojima se javila želja, ali tu je i opravdani strah. Svi se na neki način bojimo promjene jer puno toga ne možemo previdjeti. Ja sam prvo krenula sama, pa sam se iz straha da neću moći nekada nešto odraditi i da bi bilo dobro da imam još nekoga uz sebe (u slučaju da se bilo što dogodi), zaposlila. Jedan period mi je bilo olakšanje, međutim, nisam našla osobu sa kojom sam mogla razgovarati u kriznoj situaciji i počele su glavobolje, nesanica, stiskanje zubi… Na kraju sam dala otkaz i vratila se sebi. Jer mir unutar sebe i zadovoljstvo je neprocjenjiv. Tako da je moj savijet da raspisujete, stvarate opcije i mogućnosti i ako vas samo to pisanje ispunjava – to je to. Strah je opravdan, ali strah od nečeg čega se bojimo (a to je najčešće neuspjeh, neprofitabilnost) i nepomičemo iz mjesta je daleko dalje nego što mi u svojoj glavi mislimo.
Danas imamo toliku mogućnost poticaja za samozapošljavanje, besplatnih edukacija i umrežavanja da zaista smatram da to sve skupa treba iskoristiti i krenuti.

Kako je majčinstvo utjecalo na tvoj poslovni put i način na koji pristupaš poslu?

Donijelo mi je odgovornost koju do tada nisam imala. Ja sam tipični lepršavi blizanac koji se mogao snaći i dočekati na noge u svakakvim situacijama. Znala sam skočiti pa šta bude. Ali bome danas razmislim dvaput, pa i triput prije nego nešto napravim. I prije i sada kada imam djecu, na poslu sam davala svoj maksimum. Empatija i srce su uvijek imale veliku ulogu i zbog toga sam često znala nositi posao kući. I
danas je tako, samo danas ne zadržavam to sve u sebi jer moja djeca to osjećaju, trudim se to nekako otpustiti – razgovorom, šetnjom, treningom ili suzama prije nego otvorim vrata svog doma.

I za kraj, gdje te mogu pronaći osobe zainteresirane za tvoje usluge.

Mogu me pronaći na mojim privatnim profilima pod Ivana Gracin (Facebook, Instagram, LinkedIN) te putem platforme https://eventmap.hr/


Hvala puno na divnom razgovoru, a svima koje kreću u poduzetništvo – samo hrabro! Tu smo jedni za druge!

Za više intervjua pogledajte našu kategoriju Vaše priče!

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More