Task Management Alati i kako odabrati pravog?

by Andrea Perković
213 views

Kada pogledamo današnje tržište i more različitih Task/Projekt Management alata, vrlo lako se izgubiti u kaosu. Toliko ih je puno na tržištu (i plaćenih i besplatnih) i zapravo uopće ne čudi kada čujem ljude kako im se teško odlučiti.

Stoga, umjesto da se svaki novi dan registrirate i isprobavate nešto drugo, u ovom blogu sam izdvojila one najčešće, te stvari koje su me oduševile ili razočarale. Nadam se da će vam ovaj tekst pomoći barem malo oko odluke koji ćete koristiti za sebe. Isprobala sam sve navedene, što zbog klijenata- što zbog sebe, kako bih pronašla idealni alat koji će zadovoljiti moje potrebe.

Trello

Trello (u vlasništvu je Atlassiana) alat je koji sam krenula koristiti još davnih dana na fakultetu. Postoji besplatna verzija za koju vjerujem da je dovoljna nekakvom prosječnom korisniku, dok naravno postoji i Premium koji se plaća.

Samo korištenje je iznimno jednostavno, a posebno mi je zanimljivo što se zadaci mogu rasporediti kroz kartice koje su poprilično pregledne, a sami poslovi/projekti se lako kroz njih mogu kategorizirati. Uz to moguće je raditi liste, definirati rokove i imati vizualni prikaz što je napravljeno, a što vas tek čeka.

U besplatnoj verziji ga može koristiti više osoba i svi možete biti uključeni na projekt, zadavati si radne zadatke i pratiti njihov napredak.

Za neke stvari ga još uvijek koristim jel je iznimno pregledan, ali što se tiče svakodnevnih radnih zadataka tu me nekako nije oduševio. Ponavljam čisto moj osobni dojam.

Više o samom korištenju i sučelju možete saznati putem linka.

Assana

Još jedan popularan Task management alat. Pretežno ga znaju koristiti korporacije, ali je dostupan svima. Posebno ukoliko ste samostalna poduzetnica možete ga koristiti besplatno. Za veće timove Assana se plaća.

Koristila sam ju jedno vrijeme, ali nekako nakon prestanka rada za tvrtke koje ju aktivno koriste.

Više o samom korištenju i sučelju možete saznati putem linka.

Monday

Što se tiče Mondaya, tu moram priznati da sam malko pristrana jer mi trenutno od svih isprobanih najviše odgovara. Jako mi se sviđa što mogu kategorizirati sve radne zadatke i čim ga pogledam znam odmah koliko su hitni, na koliko ih trenutno radim, plus automatizacija uz pomoć koje dobivam podsjetnike svoj posao odrađuje perfektno.

Besplatan je jednoj osobi za korištenje, a ukoliko imate tim ljudi oko sebe- u tom slučaju se plaća. Također, bitno za naglasiti je da imate dozvoljeno BESPLATNO 200 unosa u monday, nakon toga će vas tražiti plaćanje. ALI, 200 unosa u jednom momentu. Zadatke koje ste obavili uvijek možete obrisati i osloboditi to mjesto- stoga alat zapravo može biti trajno besplatan za korištenje.

Više o pregledu sučelja i načinima korištenja možete saznati na linku.

ClickUp

ClickUp je alat jaaaako sličan mondayu. Interface malo drugačije izgleda, ali generalno oba alata rade praktički istu stvar. Ono što me recimo posebno pozitivno iznenadilo u ClickUpu je mogućnost Clockanja radnih zadataka, tako da možete pratiti koliko vam je vremena bilo potrebno za svaki pojedini radni zadatak. Nije potrebno koristiti Clockify ili neki sličan alat- već ga imate direktno u alatu. Vjerujem da će ova mogućnost oduševiti dosta vas koji želite minimizirati količinu korištenih alata u radu i želite biti čim efikasniji. I po mogućnosti sve imati na jednom mjestu.

Također besplatan za jednog korisnika, a samo korištenje i pregled alata možete pronaći putem linka.

Bez obzira za koji se odlučili, vjerujem da će vam ovakva vrsta alata uvelike pomoći kod organizacije radnih zadataka i olakšati vam život. Svi navedeni zapravo imaju besplatnu varijantu koju možete isprobati i vidjeti što vam najviše odgovara. Svaki od navedenih radi posao i ima mnoštvo mogućnosti.

Za koji ćete se vi odlučiti?

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More